חברת הוט הודיעה הבוקר (ה') כי בעקבות פעולת שדרוג שביצעה, חלק מממירי מג'יק HD אינם נדלקים.
התקלה החלה כבר אתמול (ד') בערב, והלקוחות התקשו להשיג נציג שירות של הוט. לקוחות שהתקשרו למוקד השירות נתקלו בהודעה קולית המורה להם לאתחל את הממיר, כלומר להוציא אותו מהחשמל ולהחזיר. האתחול לא פתר את התקלה בקרב כל הלקוחות.
הוט הבהירה בהודעה מהיום כי מדובר ב"אחוז קטן מהממירים בבתי הלקוחות", וכי "על מנת לסייע לפתרון מהיר, מיידעת החברה כי במרבית המקרים הפתרון הינו ביצוע פעולת אתחול (להוציא מהשקע ולהחזיר לאחר חצי דקה). במקרה שהבעיה לא נפתרה, ניתן להסתייע בהסבר קצר ופשוט הנמצא בעמוד הראשי באתר האינטרנט של החברה".
לקוחות זועמים הציפו את עמוד הפייסבוק של הוט בתגובות קשות למדי. גולש אחד כתב: "זבל של חברה, מנתקים בפרצוף בטלפון וגם מוחקים פה תגובות". גולשים אחרים השתמשו בקללות בוטות, ואחד הגולשים הסתפק בתגובה: "הוט, שאלוהים ייקח אתכם, רמאים!!".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.