הודעת ריקול מטעם איקאה ישראל: לקוחות שרכשו מיטות ילדים מהסדרות KRITTER ו-SNIGLAR נקראים ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לקבל ערכה לתיקון המיטה.
הקריאה מתייחסת למיטות שיוצרו בין התאריכים מארס 2011 ועד מאי 2013 - חותמת תאריך הייצור מופיעה על גבי התווית המחוברת לראש המיטה או לחלקה התחתון של המיטה.
לקוחות שברשותם דגמים אלה נקראים לפנות לשירות הלקוחות באמצעות המענה הטלפוני, או בדלפקי שירות הלקוחות בחנויות בראשון-לציון ובנתניה, על מנת לקבל ערכת תיקון ללא תשלום.
הערכה כוללת מוט מתכת מלא בקוטר 10 מ"מ, התאמות לחיבור המוט למעקה הבטיחות ולצד המיטה, שני מפתחות אלן (מפתח משושה) והוראות תיקון, שלפי החברה הנן פשוטות לביצוע עצמאי.
באיקאה מדגישים כי אם תאריך הייצור אינו בטווח שצוין מעלה, אין צורך בתיקון.
הקריאה באה בעקבות 7 דיווחים שקיבלה איקאה מרחבי העולם, על מקרים בהם נשבר מוט המתכת המחבר בין מעקה הבטיחות למסגרת המיטה. המוט השבור עלול לחשוף קצוות מתכת חדים, המהווים סכנת פגיעה.
בחברה מדגישים כי לא התקבל אף דיווח על פציעה מכל סוג שהוא כתוצאה משבירת מוט המתכת.
המוקד הטלפוני של איקאה: 35832*
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.