רשת ההנעלה TO GO משיקה ליין של קולקציית נעלי גברים. ההשקעה במהלך, שמכניס את הרשת לראשונה לעולם הגברים, עומדת על כמיליון שקל.
החברה לא תשיק בשלב זה חנויות נפרדות אלא תשיק את הקולקציה בכ-40 סניפים במסגרת החנויות הקיימות.
תחזיות החברה הן כי הקטגוריה החדשה תניב בשנה הראשונה מכירות בהיקף 15 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.