זה היה מאוד מתסכל: בכל בוקר עמדו נהגים רבים בפקק הקבוע מראשון לציון לעבר תל אביב בכביש 20, כשלצד שמאל שלהם עמד נתיב רחב - וריק לחלוטין. לאחר שהתלבטו לא מעט במשרד התחבורה מה לעשות עם הנתיב, שפתיחתו התעכבה בעקבות עבודות של רכבת ישראל, הוחלט שבבוקר הוא ישמש תחבורה ציבורית, ובשאר היום את כל כלי הרכב.
הנתיב החדש משמש היום כשוליים. הוא נמתח לאורך 10 קילומטרים ממחלף חולות ועד לצומת חולון. ב-2 בספמטבר הנתיב ייפתח, מ-06:30 ועד 09:30 בבוקר לתחבורה ציבורית בלבד, ובשאר השעות לכל כלי הרכב הנוסעים באיילון צפון.
גם בכביש לכיוון דרום נפתח לא מזמן נתיב שלישי שהיום התנועה בו זורמת. בכך מסתיימת חלמאות ארוכת ימים, בה עמד מסלול נוסף ריק לחלוטין באחד מצירי התנועה המרכזיים בישראל. עלות המהלך היא שמונה מיליון שקלים, בעיקר לצורך חיזוק הקיר האקוסטי שמפריד בין הכביש לבין מסילת הברזל הנמתחת באיילון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.