הוכחה נוספת לכך שהמירוץ לתפקיד נגיד בנק ישראל הפך כבר למערכה תקשורתית: ל"גלובס" נודע כי פרופ' צבי אקשטיין מתייעץ במסגרת ריצתו למשרה הנחשקת עם איש יחסי ציבור. פרופ' אקשטיין נועד בכמה הזדמנויות עם איש יחסי הציבור נסים דואק כדי שיסייע לו להתנהל עם החשיפה התקשורתית.
אקשטיין אישר בפני "גלובס" כי בעבר נהג להתייעץ בעניינים תקשורתיים עם יחסי הציבור ששירתו את בנק ישראל, וכעת, מאחר שאינו עובד שם יותר, פנה לדואק.
מאז עלה שמו כמועמד, נועד אקשטיין עם דואק 3 פעמים לפחות. לדבריו, "הייעוץ התקשורתי המרכזי שאני מקבל הוא לא להיות בתקשורת".
דואק, איש יחסי ציבור מוכר, נחשף לציבור כשייצג את אורלי רביבו, כשעוד הייתה מוכרת רק כ"א' מבית הנשיא", ואת ענת קם. משרדו, "יוניק", מייצג שורה ארוכה של חברות מסחריות כמו AIG, UMI, LG וארגונים חברתיים שונים. בין לקוחותיו גם נציגות האג"ח של צים ונציגות האג"ח של אי.די.בי פתוח.
על-פי גורמים בשוק התקשורת, אקשטיין אינו היחיד מבין המתמודדים שבחן בימים האחרונים ייעוץ תקשורתי.
כזכור, בשתי הפרשות האחרונות שהובילו להחלטת המתמודדים לתפקיד לפרוש מהמירוץ, מילאה התקשורת בחשיפותיה את חיי השניים תפקיד מרכזי בהכרעתם זו.
את תגובתו של דואק, השוהה בחופשה, לא ניתן היה להשיג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.