בעקבות החלטת בית הדין לעבודה מאתמול (ב') שלא להתערב בהחלטה להעביר את טכנאי הוט למיקור חוץ, הוציאה היום (ג') הנהלת הוט מכתבים לכ-200 טכנאים המזמנים אותם לשימוע לפני פיטורים.
השימוע בא מאחר שמרבית הטכנאים בהוט מסרבים לעבור למיקור חוץ ומעדיפים שהחברה תפטר אותם. הטכנאים ימשיכו להיאבק בהחלטה דרך התארגנות העובדים המתבצעת בימים אלה דרך ארגון כוח לעובדים.
ההחלטה להוציא למיקור חוץ את פעילות הטכנאים לידי עובדי קבלן מעוררת כעס רב בחברה, ובשוק התקשורת המהלך של הוט נתפס כקיצוני וחריג. הוט למעשה מוציאה פעילות ליבה שלה לעובדי קבלן, דבר שלא נעשה על-ידי אף חברת תקשורת בישראל בהיקף כה נרחב.
נזכיר כי הוט הוציאה גם את שירות הלקוחות לקבלן חיצוני, מה שלטענתה יביא לשיפור השירות.
הפעילות הקבלנית תחל בראשון לספטמבר, והוט ניסתה לשכנע כמה שיותר טכנאים להיענות להצעתה לעבור לחברות הקבלן, בטענה כי תנאיהם לא יורעו. אלא שהטכנאים חשים נבגדים על-ידי החברה לאחר שעבדו בה שנים רבות, ולכן רובם המכריע אינו מאמין כי ההצעה אכן תיטיב איתם - ומעדיפים לפיכך פיטורים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.