ענקית המגזינים קונדה נאסט חתמה על חוזה לשיתוף-פעולה עם אמזון. במסגרת שיתוף-הפעולה תנהל אמזון את כל הפעילות הדיגיטלית של המגזינים ("ווג", "וניטי פייר" ו"גלאמור"), כולל ההרשמה וגביית הכסף ממנויים.
התוכנית המשותפת נקראת All Access, והיא אמורה לפשט את התהליך מול המנויים של מגזיני הקבוצה. הקוראים יוכלו להיכנס לחשבון שלהם באמזון ולקבל גישה למגזינים של קונדה נאסט. הגישה, שחלקה בתשלום, תוכל להיות באמצעות הקינדל, אייפד וסמארטפונים. קונדה נאסט תמשיך לנהל את הפעילות בפרינט.
יש לציין כי רק 4% מהמנויים של המגזינים הם בעלי מנוי דיגיטלי בלבד, וכי מרביתם משלבים בין הפרינט לדיגיטל.
הצדדים סירבו לחשוף את הפרטים הכספיים של העסקה.
לאחרונה, רכש מייסד אמזון, ג'ף בזוס, את העיתון "וושינגטון פוסט" תמורת 250 מיליון דולר. מדובר במהלך מפתיע המראה את הרצון של בזוס לייצר מודל חדש עבור המדיה המסורתית.
העסקה הנוכחית באה על רקע שנים טובות של מרבית המגזינים של קונדה. כך למשל, גיליון ספטמבר הקרוב של "ווג" צפוי להיות השלישי בגודלו בהיסטוריה של המגזין, והפרסום בו הגיע לביקושים גבוהים.
מצד שני, מגזין כמו "גלאמור" רשם ירידה של 29% במכירות בדוכנים במהלך המחצית הראשונה של 2013. גם "ווג" רשם ירידה של 10%, ו"ואניטי פייר" איבד 11% מהמכירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.