חברת סודה סטרים ישראל תעלה בישראל לקראת החגים את הקמפיין המדובר שלה שנפסל בעבר לשידור בחו"ל.
הקמפיין נפסל לאחר שרגולטורים במדינות שונות טענו שהוא פוגע בתעשיית המשקאות המוגזים. בתגובה החברה העלתה אותו ליו-טיוב, שם הוא נצפה על-ידי רבים ברחבי העולם.
הקמפיין יעלה בישראל בהשקעה של 1.5 מיליון שקל באמצעות חברת LOWE מבית מקאן-אריקסון, שקיבלה לאחרונה את תקציב הפרסום של סודה סטרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.