עוף טוב משקיעה 5 מיליון שקל במיתוג של סדרת מוצרי עוף והודו טריים ארוזים.
תחת המיתוג החדש השיקה החברה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו".
המהלך השיווקי נועד לשכנע את הצרכנים לרכוש עוף ארוז מראש ולא בקצבייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.