שידורי הפתיחה של רשת אל ג'זירה בארה"ב מסמנים שהמפרסמים הגדולים עדיין יושבים על הגדר בכל הקשור לפרסום בערוץ.
מבדיקה של הימים הראשונים עולה כי חלק מברייק הפרסומות הוא תשדירים עצמיים של התחנה, וחלקו השני בנוי מתשדירים של מפרסמים מקומיים. רק שני מפרסים גדולים, ג'ילט וטרמוספא, קנו זמן פרסום בערוץ בימים הראשונים.
עוד לפני ההשקה בארה"ב הודיעה הרשת כי תשדר בשלב הראשון רק 6 דקות פרסום בשעה, וזאת בניגוד ל-15 דקות הנהוגות בתחנות מתחרות. המהלך הזה כנראה משתלב עם ביקושים נמוכים יחסית לפרסום בערוץ.
איש מדיה בכיר אמר כי "הלקוחות שלנו שוקלים את הרעיון לפרסם בערוץ, אבל עד כה אף אחד לא עשה צעד קדימה. רבים אינם יודעים מה יהיה אופי הערוץ בארה"ב, ולדעתי הם מחכים לראות את סוג הסיקור".
הוא הוסיף כי הוא אופטימי לגבי הפרסום בערוץ: "לפני חודשיים מפרסמים לא רצו לשמוע בכלל על התחנה. עכשיו הם מתעניינים ורוצים לבדוק אפשרויות שונות".
ספקית שירותי הטלפוניה Vonage הייתה אחת הבודדות שפרסמו בימים הראשונים, אך גם זאת למספר מועט של תשדירים. בהודעה מטעם החברה נמסר כי "בהתחשב בראשוניות של הערוץ והרשת בארה"ב, ונוכח ההקשר של הערוץ וההיסטוריה שלו, החלטנו בשלב זה להשעות את תוכנית הפרסום שלנו בערוץ".
אל ג'זירה מגיעה כעת ל-45 מיליון בתי-אב בארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.