הכדורסלן לברון ג'יימס, הטניסאית סרינה וויליאמס והכדורגלן ג'רארד פיקה מככבים בקמפיין ענק של נייקי לציון 25 שנה לסיסמה המיתולוגית "Just Do It".
הקמפיין, שעלה בינתיים בגרסה ארוכה יחסית של דקה וחצי, כולל סצנות שונות של ספורט שבהן אנשים מתעלים על עצמם במטרה לרשום הישג ספורטיבי. בין היתר יש צילומים של מהלכים מרשימים של לברון, וויליאמס ופיקה - פרזנטורים ותיקים של המותג.
הקמפיין יעלה בקרוב גם בפעילות דיגיטלית ובמדיה החברתית. בחברה מקווים כי הקמפיין יעלה את המודעות לפעילות הדיגיטלית של החברה בתחום מועדוני הספורט וחובבי האתלטיקה.
בהמשך השנה תעלה נייקי גם בפעילות שיווקית וקמפיינים לציון 25 שנה גם לסדרת הנעליים Air Max.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.