מפרקי קבוצת המגזינים "מוטו" המליצו על מכירתה למו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר.
סיגלר הציע לקנות 9 מגזינים בסכום של 800 אלף שקל ולעמוד בהתחייבויות כלפי מנויים סגורים של הקבוצה בכ-2 מיליון שקל. סיגלר יקבל גם את אתר הקבוצה ואת בסיס המנויים, והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם.
המפרקת, עו"ד רחל כרמי, הודיעה על המלצתה זו לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, ועל מנת לקיים את העסקה יש צורך באישורה של השופטת ורדה אלשיך.
סיגלר גבר על ההצעה של "תכלת" בראשותו של עקיבא גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" שלמה בן-צבי.
לדברי עו"ד אביב כרמי שניהל את הפירוק, עמדת העובדים הייתה אחד הנתונים שהנחו אותם. "העובדים הביעו עמדה כי הצעה זו של סיגלר עדיפה בהרבה", אמר כרמי. לדבריו, "העובדים זיהו את 'תכלת' כ'מעריב', מה שהרתיע אותם".
קבוצת "טיים אאוט" כוללת את השבועון התל-אביבי "טיים אאוט", ירחון באנגלית, מדריכי טיולים ואפליקציות, ובקרוב יושק גם אתר אינטרנט.
סיגלר ביקש לא להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.