אלקטרה מוצרי צריכה שבשליטת קבוצת אלקו החזקות ובניהולו של יקי ודמני דיווחה היום (ג') על רווח נקי של כ-18 מיליון שקל ברבעון השני של 2013, לעומת כ-1.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2012, בו נכלל הפסד בסך של כ-15.4 מיליון שקל בגין פעילות המחשבים שהופסקה.
בנטרול ההפסד האמור אשתקד, הציגה אלקטרה מוצרי צריכה גידול ברווחיה בכ-4.6%. הצמיחה ברווח הנקי נבעה, בין היתר, מהגידול בהכנסות ומהכללתה של פעילות המזגנים בחו"ל, שלא נכללה ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסותיה של אלקטרה מוצרי צריכה ברבעון השני צמחו בכ-10% לכ-719.1 מיליון שקל, לעומת כ-653.1 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2012. העלייה בהכנסות נובעת מעלייה במכירות בפעילויות הוותיקות ומהכללתה של פעילות המזגנים בחו"ל שתרמה ברבעון הכנסות בסך של כ-69.9 מיליון שקל.
הרווח הגולמי עלה בכ-12.6% לכ-206.8 מיליון שקל, הרווח התפעולי עלה קלות והסתכם ברבעון בכ-28.7 מיליון שקל, וה-EBITDA גדל לכ-36.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-35.6 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד.
יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, מסר כי "במחצית הראשונה של 2013 נהנתה אלקטרה באופן משמעותי ממנועי הצמיחה שעל פיתוחם שקדה בשנים הקודמות. זהו רבעון רביעי ברציפות שבו אנו מציגים שיפור בפרמטרים העסקיים המרכזיים, וזאת בעיקר הודות לעלייה במכירות המזגנים, ולצמיחה בהכנסות שהניבו מנועי הצמיחה המרכזיים - מותג 'ווירלפול', פעילות 'אלקטרה בר', 'אייס אוטו דיפו' והפעילות הבינלאומית בתחום המזגנים הביתיים, אליה נכנסה החברה בסוף שנת 2012".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.