עובדי הוט המפוטרים הפגינו הבוקר (ה') מול משרדי הממשלה בתל-אביב, בעקבות פיטורי כל עובדי השירות והטכנאים והעברתם לחברות קבלניות.
העובדים טוענים כי העבודה לא חזרה לתיקנה, וכי הם מבחינתם ממשיכים לשבש את העבודה בעקבות השלמת פיטורי הטכנאים והעברת פעילותם לעובדי קבלן.
הנהלת הוט הודיעה הבוקר כי השלימה את העברת פעילות הטכנאים לחברות קבלניות. השבוע השלימה הוט את פיטוריהם של 200 טכנאים, שרק מיעוטם הסכימו לעבור לחברות הקבלניות.
הוט הוציאה גם את כל מערך השירות למיקור חוץ אצל חברות קבלניות, ולשיטתה זוהי שיטת עבודה שהוכיחה את עצמה בחברות כבלים בעולם.
המהלך של הוט והתנגדות העובדים הובילו לכך שהחברה סובלת בשבועות האחרונים מפגיעה תדמיתית קשה ומאבדת מוניטין בקרב לקוחותיה שאינם מצליחים לקבל שירות כמו שצריך, ופניות לתיקון תקלות נענות בהמתנה ארוכה שלעיתים לוקחת ימים ושבועות.
לקוחות לא מעטים מביעים רצון להתנתק מהוט בעקבות זאת.
החברה הודיעה כי בימים אלה היא נותנת קדימות ועדיפות ראשונית במתן מענה שירותי ללקוחות קיימים, ולפיכך, ההתקנות ללקוחות חדשים יבוצעו לאחר החגים. כמו כן, משמרות הטכנאים יתוגברו בימים הקרובים, וזאת על מנת להגדיל את מספר הביקורים בבתי הלקוחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.