הפורום לחדשנות בשיווק משיק שיתוף-פעולה עם הוועד האולימפי תחת הכותרת "שיווק ספורטיבי".
מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, אפרים זינגר, מסר כי במחקר בינלאומי שנערך עלה כי השווי של המותג האולימפי הוא השני בגודלו בעולם, לאחר המותג של אפל ולפני המותג גוגל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.