7 משרדי פרסום מתמודדים בשלב הגמר במכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה: ל"גלובס" נודע כי המשרדים גליקמן-נטלר-סמסונוב, ליאו ברנט ישראל, פובליסיס ישראל, LEAD, פוגל-אוגילבי, שטרית מדיה גרופ ודרורי-שלומי הגישו בימים האחרונים פרזנטציות קריאייטיב, שבסופן יוכרע מי יטפל בתקציב.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2012. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר.
המכרז הנוכחי כולל הגשת מסמכים שהציגו עמידה בתנאי סף מסוימים והגשת הצעה מסחרית. גורמים בענף טוענים כי המכרז כולל מספר סעיפים בעייתיים - למשל דרישה למחיר מדיה קבוע למשך 3 שנים שהן משך החוזה.
תקציב האוניברסיטה הפתוחה מנוהל מאז 2009 במשרד הפרסום גלר-נסיס (בשמו היום פובליסיס ישראל). המשרד קיבל את התקציב בתום מכרז בו לקחו חלק 4 משרדים.
כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן זכה גלר-נסיס בתקציב, בין היתר תודות לשיתוף-פעולה של מה שהיו אז שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף-ליין וארק אינטראקטיב באינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.