RR לוויינים רוכשת את JCA הבריטית תמורת 9 מיליון דולר

אם JCA תעמוד ביעדי הצמיחה שהוצבו לה, היא תקבל בעוד 3 שנים תשלום נוסף של 4.5 מ' ד'

חברת RR לוויינים הישראלית רוכשת את JCA הבריטית תמורת 9 מיליון דולר. הרכישה תבוצע באמצעות תשלום של 9 מ' ד' במזומן ותשלום דחוי של 4.5 מ' ד' בתום שלוש השנים שלאחר הרכישה בכפוף לביצועים עסקיים, כולל צמיחה בהכנסות וברווחיות.

RR לוויינים מספקת שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם. JCA הינה ספקית שירותי ניהול תוכן הממוקמת בלונדון. החברה הישראלית מציינת כי רכישת החברה הבריטית הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה, במסגרתה מתכוונת החברה להפוך גלובלית ובעלת נוכחות בשווקים מרכזיים.

"רכישה זו, כמו גם הקמת RRsat אירופה, הן אבני דרך מהותיות ביישום האסטרטגיה שלנו להפוך לחברה גלובלית בעלת נוכחות מקומית בסמוך ללקוחותינו", מסר המנכ"ל אבי כהן. "עם השלמת הרכישה בכוונתנו למנף את פלטפורמת JCA לטובת הרחבה של בסיס לקוחותינו והשירותים הגלובליים שלנו. לקוחותינו הקיימים ייהנו משירותים משופרים של הכנת תוכן, ואנו מתכננים לנצל ביעילות את כישורי צוות ההנהלה המקומי המנוסה, כמו גם את יכולות גישתו ללקוחות מהשורה הראשונה בבריטניה ובמערב אירופה, ולהציע שירותי ניהול והפצת תוכן מקצה לקצה מבית RRsat. מבחינה פיננסית אנו צופים כי הרכישה תוסיף לרווחיות החברה".

JCA הינה בעלת הכנסות של 10 מיליון דולר בשנה שעברה. בכירי הנהלת החברה, בעלי ניסיון של יותר מ-30 שנה בתחום, יישארו בחברה. ל-JCA נוכחות עסקית בלונדון, שוק אסטרטגי מרכזי ואחד ממרכזי תעשיית המדיה החשובים בעולם, והחברה אמורה לספר ל-RR לוויינים גישה ללקוחות ביבשת אירופה. ל-JCA בסיס לקוחות כגון BBC העולמית, סוני, ו-Channel 4 הבירטי, כמו גם גישה לספקי שידור מובילים בבריטניה ואירופה.