פייסבוק הודיעה על דחייה של כמה חודשים לפחות בהשקה של מיזם פרסומות הווידיאו באתר. ההשקה הייתה אמורה להיות באוקטובר הקרוב, אך כעת היא נדחתה למועד לא ידוע.
הרשת החברתית הגדולה בעולם עסקה בחודשים האחרונים בשיווק של הפיצ'ר החדש בקרב מפרסמים. המודל אמור היה להיות פרסומות וידיאו של 15 שניות, שיפולחו לפי פרופיל הגולשים באתר.
הסכומים שעליהם דובר נעו בין מיליון ל-2.4 מיליון דולר ליום פרסום. הפרסומות צפויות להופיע 3 פעמים ביום בפיד של הגולשים, כאשר בשלב ראשון הן לא אמורות לכלול סאונד.
הדחייה הנוכחית עשויה להוות מכשול בפני מפרסמים שכבר תכננו להשתמש במערכת בקמפיינים של סוף השנה.
למרות שבפייסבוק סירבו להגיב, ההערכות הן כי החשש הגדול של החברה הוא מתגובת הגולשים. בחברה מבקשים מהמפרסמים ליצור פרסומות ייעודיות עבור האתר, וזאת נוכח התובנה שפרסומות שנעשו עבור הטלוויזיה ירתיעו את הגולשים.
חלק מהמפרסמים כבר אמרו בעבר כי הם מוכנים לשקול בחיוב את הפרסום בפייסבוק, אך מפרסמים אחרים אמרו כי עם מחיר התחלתי של מיליון דולר, עדיף להם לשבת על הגדר ולראות כיצד המיזם מתקדם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.