טרה, קוקה-קולה ו-yes הם הזוכים בפרס "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי לרבעון השני של השנה.
המהלכים נבחרו על-ידי ועדת החדשנות באיגוד, אשר מעניקה מדי רבעון את פרס ההשקה המנצחת למהלכים יוצאי דופן. ברבעון זה הוגשו 20 מועמדויות, שמתוכן נבחרו 3.
בוועדה הוחלט להעניק פרס להשקה של גבינת נעם של טרה. לדברי הוועדה, המנוף השיווקי התבסס על הדגשה ובידוד של אלמנט ספציפי של חדשנות המוצר על פני מתחריו בקטגוריה - היותו נקי מחומרים משמרים.
הזוכה השנייה, yes, קיבלה את הפרס עבור השקת YesMultiRoom, וזאת לאחר שהדגישה את החדשנות הטכנולוגית ויצירת התנאים האולטימטיביים לצפייה בתוכן. השירות מספק מענה לצורך של הלקוח לצפות בתכנים ובהקלטות מכל ממיר בבית, גם אם אלה לא הוקלטו בו, אלא בממיר אחר.
הפרס השלישי ניתן לקוקה-קולה על מהלך השמות. לדברי הוועדה, "קוקה-קולה השכילו להבין כי הצרכן תר אחר חוויות פרסונליות אישיות משמעותיות בעולם המותגים הסובב אותו. עבור הצרכן, מציאת בקבוק עם שמו או שם אהוביו מוטבע עליו, מחזק את החיבור הרגשי עם המותג וכן את הצורך לקנות את המוצר - ואף לחלוק את תחושותיו עם אחרים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.