טימו לום, מנהל הטלוויזיה והשיווק של הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC), חשף בכנס של הארגון שנערך בבואנוס איירס כי ההכנסות ממכירת זכויות שידור למשחקי החורף בסוצ'י ב-2014, ומשחקי הקיץ בריו דה ז'ניירו בקיץ 2016 - יגיעו לשיא היסטורי של 4.1 מיליארד דולר.
כהשוואה, משחקי ונקובר 2010 ולונדון 2012 גרפו 3.8 מיליארד דולר מטלוויזיה, כך שמדובר על עלייה של כ-8% בשווי הזכויות.
יחד עם זאת, עדיין מדובר על קצב צמיחה איטי יותר בהכנסות מזכויות שידור, לעומת זה שנרשם בין מעגל השנים 2005-2008 לזה 2009-2012, שעמד על 50%.
כמו כן, חשף לום כי הספונסריות הראשיות של הוועד האולימפי ("שותפות TOP") צפויות להכניס כ-1.2 מיליארד דולר למעגל השנים 2013-2016, לעומת 950 מיליון דולר ב-2009 עד 2012.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.