בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש (ג') על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מעל ומסביב לידיעות האלה התנוססו פרסומות של היריבה הגדולה - סמסונג.
הבאנרים עלו לאוויר באתרים של "ניו-יורק טיימס", "ביזנס אינסיידר", "בלומברג" ועוד. באתר של "ביזנס אינסיידר" הדבר בלט באופן מיוחד, מאחר שהחסות הקבועה למדור הטכנולוגיה היא של סמסונג, והיא התנוססה מעל כותרת גדולה הנוגעת לאפל.
על-פי נתונים בארה"ב, סמסונג הוציאה 880 מיליון דולר על פרסום ב-2012, כ-40 מיליון מתוכם על פרסום אונליין.
גם החברות מוטורולה ו-LG עלו באחרונה בקמפיינים, אך ההערכות הן כי ההיקפים יישארו צנועים ביחס למתחרות הגדולות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.