אכזבה בוול סטריט: המכירות הקמעונאיות בארה"ב עלו בחודש אוגוסט ב-0.2% בלבד, בעוד אנליסטים ציפו לעלייה של 0.4%. נתון חודש יולי עודכן מעלה לעלייה של 0.4% מ-0.2%.
העלייה במכירות הקמעונאיות באוגוסט הייתה הקטנה ביותר מאז אפריל והונעה בעיקר ממכירות כלי רכב, מוצרי אלקטרוניקה וריהוט לבית.
גם נתון המכירות לחודש יוני עודכן כלפי מעלה לעלייה של 0.7% מ-0.6% בקריאה הקודמת. המכירות הקמעונאיות מהוות כשליש מסך הצריכה הפרטית שאחראית לכ-70% מהצמיחה בארה"ב.
ב-12 החודשים שהסתיימו באוגוסט עלו המכירות הקמעונאיות ב-4.7%.
בתוך כך, מדד המחירים ליצרן בארה"ב עלה ב-0.3% באוגוסט, בעיקר בשל עלייה במחירי המזון והדלקים. ללא מוצרי המזון נרשם קיפאון במדד. אנליסטים ציפו לעלייה של 0.2% במדד הכולל ועלייה של 0.1% במדד הליבה.
מחירי האנרגיה במדד המחירים ליצרן עלו ב-0.8% באוגוסט ומוצרי המזון התייקרו ב-0.6% בעיקר בשל עלייה במחירי הירקות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.