משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב הפרסום של מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים.
המשרד, תחת ניהולו של רמי יהודיחה, מקבל לידיו את התקציב שנה בלבד לאחר שהמכללה ערכה מכרז, שבו זכה משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מתחילת 2013 פרסמה המכללה בהיקף כספי של כמיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 עמד היקף הפרסום על כ-670 אלף דולר, וב-2011 על 1.7 מיליון דולר.
במהלך השנה האחרונה של הפעילות המשותפת עם אשכנז-זלצמן עלתה המכללה גם עם פרסום בטלוויזיה, בסרטונים ובחסויות.
עיקר הקו הפרסומי עסק ברעיון שהמכללה מתעסקת רק בהנדסה, ונראו סרטונים עם דמויות מאוירות שכל מהלך שהן עושות קשור בהנדסה.
משרד LEAD, שזכה בתקציב, מתמודד בימים אלה על תקציב אקדמי נוסף - זה של האוניברסיטה הפתוחה, המעורר בשוק לא מעט עניין, ולוקחים בו חלק משרדי פרסום בכל סדרי הגודל. עם זאת, בשוק מקובל שאין ניגוד אינטרסים בין תקציבי אוניברסיטאות למכללות, שכן גופים אלה הם בדרך-כלל מבוססי מיקום גיאוגרפי או התמחות בתחום.
לכן, יש להניח כי הזכייה בתקציב מכללת עזריאלי לא תביא לפרישה של LEAD מהתמודדות במכרז הנוכחי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.