השקה מוצלחת לתוכנית "הכוכב הבא" של זכיינית ערוץ 2 קשת: פורמט הריאליטי החדש השיג 32.6% רייטינג, זאת לעומת 30% שגרף פרק ההשקה של העונה האחרונה של "כוכב נולד", הגרסה הקודמת של התוכנית.
בקשת הודיעו על עליית התוכנית רק בשבוע שעבר ובחרו לשדרה בתקופת החגים, בה רף הצפייה נמוך מסורתית. ועדיין, משחק ליגת האלופות בערוץ הספורט הגיע על-פי ההערכה לכ-7% צפייה, וסרט התעודה ששדר בערוץ 10 אודות ליל הגלשונים עמד על פחות מ-6% צפייה.
למעלה מ-600 אלף הצבעות נרשמו לתוכנית, ששילבה לראשונה אי-פעם הצבעה בזמן אמת מתוך אפליקציה ייעודית. בקשת מדווחים כי אפליקציית mako tv חצתה אמש, טרום השידור, את רף מיליון ההורדות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.