שדרוג הגרסה של "כוכב נולד" הצליח לזכיינית ערוץ 2 קשת, ו"הכוכב הבא" שלה מובילה את טבלת הרייטינג השבועית.
הפורמט החדש, המשלב הצבעת קהל באמצעות אפליקציה בזמן אמת, הגיע ל-32.6% צפייה - נתון גבוה מהשקת העונה העשירית של "כוכב נולד" (30%).
תוכנית הריאליטי (אשר בקשת מדווחים על כ-600 אלף הצבעות שנעשו במהלכה) השיגה נתון גבוה רק במעט מ"סברי מרנן", ששודרה ערב לפני והגיעה ל-29.1%. רמת ההשקעה הנמוכה הרבה יותר בסדרה הקומית הפופולרית (שתיהן, אגב, מבית ההפקה של טדי) - ללא פיתוח אפליקציה, שופטים יקרים, אולפן מפואר ואפילו עם הכרה של הרגולטור - עשויה להעלות שאלות על כדאיות בהשקעה בז'אנרים השונים.
עם זאת, הערך המוסף האמיתי ב"כוכב הבא" הוא בחדשנותה הטכנולוגית, שאמורה לסייע גם בשיווקה בעולם.
"עבודה ערבית" של קשת מסיימת עונה רביעית עם 19.2% צפייה לפרק הסיום, שמעט נבלע בלהט החגים. הסדרה צפויה לשוב לעונה חמישית.
העובדה שחג הסוכות נפל על ימיה של הזכיינית רשת הביא שוב להיעדרותה מצמרת טבלת הרייטינג. הזכיינית בחרה שלא לקחת סיכונים מיותרים, ונציגותה היחידה היא באמצעות מופע האיחוד של "כוורת", שזכה ל-16.9% צפייה במוצ"ש.
לעומתה, קשת דווקא השיקה מותגים חדשים בתקופה שנחשבת לשחונה, כמו "המרתון" (אנדמול ישראל) שהניבה ב-19.3% צפייה.
מהדורת חדשות ערוץ 2 ביום שבת הגיעה ל-23% צפייה מרשימים - לעומת 7% בחדשות 10 באותו הזמן. "אולפן שישי" עם דני קושמרו עמדה על 16.2% צפייה סבירים, "יומן" רשמה 5.8%, ו"שישי" בערוץ 10 הניבה 4.7% - אמנם מספר נמוך, אבל כזה שמעיד על יציבות כלשהי.
re
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.