חברת מוצרי הטיפוח ניוואה ממשיכה למתג את עצמה באמצעות מועדוני הכדורגל המובילים בעולם. בסוף השבוע הודיעה החברה כי חתמה על הסכם פרסום של המותג Nivea Men, מוצרי טיפוח לגברים, עם קבוצת הכדורגל הצרפתית פריז סן ז'רמן. ההסכם הוא לשלוש עונות.
ההסכם הנוכחי מצטרף להסכמים שחתמה ניוואה לאחרונה עם שני מועדוני כדורגל בכירים באירופה: ריאל מדריד הספרדית, שחתמה בפברואר האחרון לשלוש שנים, עד תום עונת 2015/16, על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תקדם את Nivea Men; הקבוצה השנייה היא מילאן האיטלקית שגם היא מקדמת את מוצרי הטיפוח לגברים של החברה הגרמנית, וחתמה החודש על הארכת ההסכם בעונה נוספת.
בישראל בחרה ניוואה את קבוצת הכדורגל של מכבי ת"א, איתה חתמה לפני שנתיים על הסכם המוערך בכמיליון שקל בשנה, במסגרתו מפרסמת את המותג Ninea Men על גב חולצת המשחק של הצהובים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.