רשת הטלוויזיה NBC מכרה ספוטים פרסומיים למשחקים האולימפיים בסוצ'י, רוסיה, ב-2014, תמורת מחיר כולל של 800 מיליון דולר - שיא כל הזמנים עבור משחקי חורף שמשדרת רשת הטלוויזיה האמריקאית - כך חשף סת' ווינטר, סמנכ"ל השיווק של מחלקת הספורט ב-NBC.
את השיא הקודם, מכירת פרסומות בסך 750 מיליון דולר, רשמה NBC במשחקי ונקובר 2010 ובסולט לייק סיטי 2002. לטענת הרשת, מכירת הפרסומות עשויה להתרחב עוד ולהסתכם ב-970 מיליון דולר.
שיא מכירת הפרסומות למשחקים האולימפיים שנערכים בקיץ שייך ללונדון 2012 - למעלה ממיליארד דולר.
בין המפרסמים שכבר קנו ספוטים פרסומיים לקראת סוצ'י: קוקה-קולה, פרוקטר אנד גמבל, מקדונלד'ס, ג'נרל מוטורס, ב.מ.וו, קלוגס, סיטיבנק, ג'נרל אלקטריק, AT&T.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.