בזמן שהטוטו וההתאחדות לכדורגל נאבקים על חידוש ההסכם השיווקי של ליגת העל בכדורגל, מתגבש הסכם שיווק חדש ומשופר בין הטוטו לבין איגוד הכדורסל. ל"גלובס" נודע כי המשא-ומתן בין הצדדים נמצא בשלבים מתקדמים, ולפיו צפוי ההסכם לעמוד על כ-2 מיליון שקל בעונה שיעביר הטוטו לאיגוד.
כהשוואה, בעונה שעברה העביר הטוטו במסגרת ההסכם השיווקי לאיגוד הכדורסל כ-450 אלף שקל בלבד.
בטוטו מעוניינים לקחת חסות על כל נבחרות ישראל, נשים וגברים, בכל הגילאים. ההסכם אמור לכלול גם את המפעלים הנוספים שתחת אחריות איגוד הכדורסל - ליגה לאומית גברים וגביע המדינה.
חלק מהרעיון לשדרג את ההסכם השיווקי של איגוד הכדורסל נובע מתוך רצון לנתק עד כמה שניתן את התלות הכלכלית בין האיגוד למינהלת הליגה. עד העונה האחרונה העבירה המינהלת מדי שנה כ-2 מיליון שקל לאיגוד הכדורסל דמי זיכיון עבור תפעול הליגה. כיום נמצאים שני הגופים במחלוקת, בעקבות החלטה של המינהלת להפסיק ולהעביר את דמי הזיכיון לאיגוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.