הפופולריות של לברון ג'יימס ממשיכה לצבור תאוצה, 3 שנים בלבד לאחר שהודיע על מעברו מקליבלנד קבאלירס למיאמי היט בשידור חי לעיני האומה האמריקאית, במשדר "ההחלטה" הזכור לרעה והשנוי במחלוקת.
מפרסומים חדשים שנמסרו על-ידי ה-NBA, עולה כי גופיית המשחק הרשמית של ג'יימס היתה הנמכרת ביותר בארה"ב במהלך העונה האחרונה מבין אלו של שחקני ליגת הכדורסל - ולמעשה בעולם כולו. זאת על-פי נתונים שמספקת חברת אדידס, שהיא יצרנית ההלבשה הרשמית של הליגה.
ג'יימס, 28, עמד בראש דירוג מכירות הגופיות הבינלאומי לפני דריק רוז, כוכב שיקגו בולס. רוז תפס את המקום הראשון במכירות בשווקי מפתח כגון אירופה, סין ואמריקה הלטינית - אך בשקלול הכולל לברון עבר אותו. מה שמעניין במקרה של רוז זו העובדה שהוא הצליח לשמור בעונת 2012/13 על הפופולריות העולמית שלו, על-אף שלא שותף אפילו במשחק אחד במהלך השנה, עקב פציעה בקרסול.
את המקום השלישי תפס קובי בראיינט (לוס אנג'לס לייקרס), ומיד אחריו התמקמו קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי ת'אנדר), דוויין ווייד (מיאמי), כרמלו אנתוני (ניו יורק ניקס) ודווייט הווארד (בעונה הקודמת בלייקרס, והחל מהעונה הקרובה ביוסטון רוקטס).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.