הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות.
שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אך שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.4%, עם עוצמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע.
הפרסומת לסלקום, שעלתה רק השבוע לאוויר, מדורגת במקום השני בטבלת האהובות וזוכה גם לשיעורי זכירה גבוהים יחסית. במקום השלישי באהובות מדורגת הפרסומת של ביטוח ישיר, שבה שתי יונים מדברות.
קמפיין חברת פורד, באמצעות משרד הפרסום באומן- בר-ריבנאי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
בשבוע שעבר קמפיין הפרסומות המושקע ביותר היה של סופר-פארם, עם השקעה גבוהה יותר שעמדה על 1.6 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 480 (לעומת 485 בשבוע שעבר).
עם זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-30.8 מיליון דולר, וזאת בהשוואה ל-38.9 מיליון דולר בשבוע שעבר.
פרסומות 3/10/13
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.