חוגלה קימברלי משקיעה 5 מיליון שקל בהשקת "לילי קומפקט" - נייר טואלט מתקפל, שמאפשר חיסכון של עד 30% במקום האחסון.
לדברי יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי, "השקת 'לילי קומפקט' מהווה סנונית ראשונה, שבעקבותיה ישודרגו בשנים הקרובות מוצרים נוספים לפורמט החדש".
מהחברה נמסר עוד כי ישראל נבחרה להיות מהמדינות הראשונות להשקת הפורמט, לאחר שנוסה בברזיל.
היקף קטגוריית נייר הטואלט בישראל עומד על כ-450 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.