רשת המזון המהיר ברגר קינג החלה בימים האחרונים להעלות תמונות של לוגו חדש תחת השם Fries King, במהלך שנועד כנראה לקדם את מנות הצ'יפס דלי-הקלוריות החדשים של הרשת.
הרשת גם העלתה תמונות של מוצרים ממותגים חדשים ומדים של עובדים הנושאים את השם החדש. בשלב זה לא ברור אם אכן מדובר במיתוג מחדש של הרשת או בחלק מקמפיין טיזרי לקידום המוצרים החדשים.
העלאת התמונות במדיה החברתית זכתה לתגובות קשות, ורבים מהגולשים הביעו תמיהה לגבי השם החדש. שאלה נוספת שלא זכתה עד כה למענה היא האם מדובר במהלך אמיתי או בגימיק שנועד רק לקדם את המוצר החדש.
גולשים רבים טענו כי מדובר בקמפיין נקודתי, וזאת מאחר שהרשת לא החליפה את הלוגואים הרשמיים באתר או בעמודי המדיה החברתית.
הרשת סירבה להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.