השיתוק בממשל בארה"ב גורם לא רק להשבתה של כל שירותי הממשלה, אלא הוא גם מכניס לכוננות ספיגה את המעגלים הרחבים היותר המתפרנסים מהפעילות בוושינגטון. מכיוון שמשרדים רבים בממשלה מעסיקים דוברים חיצוניים או משרדי יחסי ציבור, השיתוק צפוי לעצור לחלוטין את הפעילות השוטפת מולם.
גם משרדי פרסום שעבדו על קמפיינים ממשלתיים צפויים לעצור את העבודה, וזאת נוכח העובדה שאין מול מי לאשר את הקמפיין או לדון במהלכים שיווקיים עתידיים.
יש לציין כי הגופים החיצוניים אינם מחויבים על-פי חוק לשבות, אך מכיוון שהגוף שאיתו הם עובדים משותק לחלוטין, אין להם יכולת לקדם או לעבוד על פרויקטים משותפים.
לפי הערכות בשוק, אם ההשבתה תימשך זמן קצר, לא יהיה לכך אימפקט משמעותי, אך במקרה שהיא תגלוש למספר שבועות, מספר משרדים, שהלקוח העיקרי שלהם הוא מהממשל, עשויים להיקלע לבעיות פיננסיות.
היקף הפרסום של הממשל האמריקאי עומד על כ-826 מיליון דולר בשנה, והוא מדורג במקום ה-50 בדירוג המפרסמים בארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.