"ארמוזה פורמטס" תפיץ את הפורמט "בזמן שישנת" של אסי עזר ביריד מיפ הקרוב ולאורך השנה הקרובה כולה - כך נקבע בהסדר פשרה בין חברת ההפצה של אבי ארמוזה ובין חברת ההפקה "קסטינה" שהפיקה ויצרה את הפורמט יחד עם עזר. בתום השנה, תעבור ההפצה לזכיינית ערוץ 2 קשת, עמה מבקשים בקסטינה לעבוד כעת.
כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", ארמוזה טען כי "קסטינה" ביקשה להעביר את הפצת הפורמט לקשת לאחר שכבר ניהל מולם מגעים מתקדמים, הציע את הפורמט לשוק הבינלאומי ואף הכין אותו למכירה ביריד מיפ שיפתח השבוע בקאן שבצרפת ובו נמכרים פורמטים מרחבי העולם.
בקסטינה אמרו כי לאור העובדה שלא נחתם חוזה, מדובר היה במו"מ בלבד, בסופו הוחלט להעביר את הפורמט להפצה בקשת. על מנת לא לפספס את המכירות בשוק הקרוב, החליטו הצדדים להגיע להסכמה.
מארמוזה פורמטס נמסר: "נושא זכויות יוצרים הוא ענין מורכב, ואנו שמחים שהצלחנו להגיע לפתרון שמוסכם על דעת כל הצדדים, ובעיקר מקדם ומכבד את היוצרים והיצירה". בקסטינה לא הגיבו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.