תקציב הפרסום של רשת האופנה ONOT עובר למשרד הפרסום גיתם BBDO. התקציב טופל בשנתיים וחצי האחרונות על-ידי משרד הפרסום פובליסיס. קודם לכן טופל התקציב על-ידי משרד הפרסום יריב-אברהם כ-5 שנים.
מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. בשנה שעברה היא פרסמה בהיקף של 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון.
הרקע להפסקת ההתקשרות בין פובליסיס ל-ONOT הוא ניסיון של הרשת להטיב את תנאיה המסחריים באופן שבפובליסיס ראו כלא כלכלי. ברשת ביקשו הצעה מסחרית לקמפיין האחרון, בהתאם להמלצות חברת הבקרה שמלווה אותה.
למרות שבפובליסיס יישרו קו עם המלצת חברת הבקרה, ב-ONOT טענו כי בידם הצעה זולה יותר של יוניברסל מקאן, שאכן בסופו של דבר רכש את הקמפיין האחרון. פובליסיס התבקשו לעבוד על תשלום שנתפס בידיהם כלא כלכלי, וההסכם הופסק.
בנוסף, במסגרת התרחבות הרשת, שבימים אלה צפויה להשיק את הסניף ה-59 שלה, הוחלט גם בחברה לרענן את הספקים ואת נותני השירות של החברה ולצאת לדרך חדשה עם משרד פרסום חדש.
ONOT היא רשת אופנת נשים בפריסה ארצית. החברה נמצאת בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. הרשת הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 59 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 12 מנוהלים על-ידי זכיינים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.