חברת מוגובי הישראלית, המפתחת עולם משחקי וירטואלי לילדים, חתמה על שיתוף פעולה עם חברת mail.ru, המהווה את אחת מקבוצות האינטרנט הגדולות ברוסיה. במסגרת שיתוף הפעולה ישולבו העולמות הווירטואליים שיצרה מוגובי תחת הדומיין של mail.ru, וכך יורחב פוטנציאל קהל היעד של החברה. מודל שיתוף הפעולה יתבסס על חלוקת רווחים.
מוגובי פועלת בשוק הרוסי באופן עצמאי כבר כשנה אך הטראפיק הנרחב של mail.ru יאפשר לה להגיד לקהל גדול בהרבה. בישראל רשומים כ-930 אלף משתמשים, כש-320 אלף גולשים ייחודיים נכנסים לאתר מדי חודש. הפוטנציאל של קהל היעד בשפה הרוסית, באמצעות החבירה ל-mail.ru, עומד על כ-4.5 מיליון משתמשים.
מוגובי הוא עולם וירטואלי המיועד לילדים בני 6-13 ובמסגרתו נדרשים הילדים לפתור בעיות ולהשלים משימות שונות, כשלדברי החברה מאחורי המשחקים פועלים מערכי פרטיות כדי לשמור על אנונימיות השחקנים הצעירים.
מוגובי, שנוסדה ב-2009 על ידי אייל שמי, דרור חבושה ויאיר גליס ומנוהלת על-ידי המדליסטית האולימפית יעל ארד, פועלת כיום בישראל, ברזיל וברוסיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.