מכבי תל-אביב כדורסל תמשיך לקבל חסות משנה מ-BBB (בורגוס בורגר בר) גם ב-3 העונות הקרובות, לאחר שהצדדים הודיעו היום (ב') על הארכת ההסכם ביניהם.
שווי החוזה מוערך ב-1.5 מיליון שקל (כחצי מיליון שקל לעונה), בדומה לסכום שקיבלו הצהובים מרשת מסעדות ההמבורגרים בעונה הקודמת (2012/13).
ההסכם הושג בתום פגישה בין אלי דריקס, מנכ"ל סגנית האלופה, לבין אהובה תורג'מן, מנכ"ל BBB. מלבד פרסום בהיכל נוקיה במשחקי מכבי, יכלול שיתוף-הפעולה גם פעילות משותפת למען הקהילה.
לדברי תורג'מן, "מצוינות, הישגיות ונתינה הם ערכים משותפים ל-BBB ולמכבי, ולכן החלטנו להמשיך את ההתקשרות ל-3 שנים נוספות".
לדברי דריקס, "אנחנו שמחים מאוד שרשת BBB, שרק לפני שנה הצטרפה אלינו, החליטה לחתום איתנו על הסכם ארוך-טווח. זה מצביע על רצינות ושביעות-רצון הדדית. אני בהחלט רואה ב-BBB, רשת מסעדות ההמבורגר המובילה בישראל, שותפה שלנו לדרך".
איזה חברות רכשו תאי צפייה בהיכל נוקיה לעונה הקרובה?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.