משרד הפרסום פובליסיס ישראל זכה במכרז על תקציב הפרסום של קניוני עזריאלי - כך נודע ל"גלובס". בין הצדדים מתנהל בימים אלה משא-ומתן מתקדם לקראת סגירה וחתימה סופית צפויה בימים הקרובים.
תקציב הפרסום של קניוני עזריאלי עמד בשנה שעברה על 3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.
כפי שנחשף ב"גלובס", בקניוני עזריאלי הוחלט לאחרונה לצאת למכרז על תקציב הפרסום של הקבוצה - זאת לאחר שקבוצת עזריאלי ומשרד הפרסום שמלווה אותה מאז 2007, פוגל-אוגילבי, לא הגיעו להבנות מסחריות והחליטו לפרק את החבילה.
בנוסף התמודדו על התקציב משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, ליאו ברנט (לשעבר רגב-קוויצקי), גיתם BBDO וצדר יריב. משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער הוזמן להתמודד על התקציב אך פרש בשלבים מוקדמים.
גם במשרד הפרסום מקאן-אריקסון נרשמה חוסר החלטיות לגבי התמודדות במכרז: כשפנו אליהם על מנת שיתמודדו הם היססו, בשלב מאוחר יותר הוחלט שם שלא להתמודד, אך בסופו של דבר לקח המשרד חלק במכרז והציג מצגת.
חוסר ההחלטיות של מקאן והפרישה של ברוקנר נבעו מחשש שמדובר בתקציב "לא כלכלי" הנושא עמו עבודה רבה בצד רווח נמוך - אם בכלל. תקציבי הפרסום של קבוצות קניונים נחשבים לתקציבים עתירי עבודה, הדורשים תשומות ניהול גבוהות, שכן בנוסף לפעילות הרשת נדרשת תמיכה לכל קניון בפני עצמו.
קבוצת עזריאלי לא הייתה היחידה שהחליטה בשנים האחרונות לשים את שם הרשת בקדמת הבמה: מליסרון יצאה במהלך דומה כשהתקשרה עם משרד הפרסום יהושע TBWA, ובקניוני ישראל ניסו לעשות מהלך דומה כשהתקשרו עם באומן-בר-ריבנאי. מהלך זה לא הוכח כהצלחה גדולה, והעבודה המשותפת הופסקה תוך זמן קצר, כשהקבוצה חזרה לעבוד עם טיפול מקומי לכל קניון.
בקבוצת עזריאלי אישרו את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.