המותג קוקה-קולה ZERO יוצא במהלך שיווקי רחב, שבמסגרתו תפעיל החברה פעילות תחת השם "URBAN EXPERIENCE".
במסגרת המהלך תטיס החברה 10 זוכים למסע "אקסטרים אורבני" ב-3 ערים אירופיות. בחירת הזוכים תיעשה באמצעות אפליקציה, שבאמצעותה הגולשים יעלו תמונות ויענו על שאלות המתארות את אופיים הייחודי וסגנון חייהם.
המערכת תהפוך את הנתונים לסרטון פרסונלי שיעלה לגלריה, שבה תתבצע בחירת הזוכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.