בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של אל-על, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון. זאת, לאחר שבשבוע שעבר דורגה הפרסומת במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, בפער קטן אחרי המקום הראשון.
שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.4%. בקמפיין מבקשת אל-על ליידע את הציבור כי היא רכשה מטוסים חדשים לצי שלה.
הפרסומת של סלקום, באמצעות גיתם BBDO, מתברגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר.
שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%. למעשה, שיעורי הזכירה של פרסומת זו הם הגבוהים ביותר שהתקבלו בשנת 2013. לעובדה זו ייתכן שתרם השיח ברשתות החברתיות ובתקשורת, שבו עלתה הטענה כי בפרסומת, שבה נראים חיילי גולני במסע כומתה, לא מופיעים חיילים שחזותם מזרחית.
קמפיין הפרסומות של חברת ישראכרט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
סך ההשקעה בשבוע שעבר של קמפיין הפרסומות המושקע ביותר היה של חברת אל-על (2 מיליון דולר).
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 453 (לעומת 448 בשבוע שעבר).
לעומת זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-44.3 מיליון דולר - גבוה בהשוואה לסך התקציבים שהושקעו במהלך שבוע שעבר (39.6 מיליון דולר).
פרסומות 17/10/13
ההשקעה השבועית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.