מפעילת האינטרנט הסינית SINA האריכה והרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם ה-NBA. הצדדים חתמו לראשונה על הסכם ביניהם בשנת 2010, בשווי 7.5 מיליון דולר לעונה, שכלל בתוכו את זכויות השידורים של ליגת הכדורסל האמריקאית באמצעות הרשת, כמו גם זכויות השידור של הליגה ב-VOD אינטרנטי.
כעת, Sina, שבבעלותה שירות המיקרו-בלוגינג Weibo (המקבילה הסינית של טוויטר), הרחיבה את ההסכם עם ה-NBA גם לשידורים באמצעות הסלולר, ובאמצעות Weibo. בפברואר האחרון חצתה Weibo את רף ה-500 מיליון משתמשים.
כמו כן, תמשיך Sina לתפעל את הגירסא הסינית של האתר הרשמי של ה-NBA.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.