משרד הפרסום פוגל-אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה - כך נודע ל"גלובס".
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנת 2012 עמד היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון. עם זאת, מתחילת השנה ירד הווליום הפרסומי, והושקעו בפרסום רק כ-560 אלף דולר.
תקציב האוניברסיטה הפתוחה מנוהל מאז שנת 2009 במשרד הפרסום גלר-נסיס או בשמו היום פובליסיס ישראל. המשרד קיבל את התקציב בתום מכרז שבו לקחו חלקו 4 משרדי פרסום.
כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן זכה גלר-נסיס בתקציב, בין היתר תודות לשיתוף-פעולה של מה שהיו אז שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף-ליין וארק אינטראקטיב בפרסום בדיגיטל.
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט באוניברסיטה הפתוחה לצאת למכרז.
אמנם גורמים בענף סברו כי המכרז כולל מספר סעיפים בעייתיים - למשל דרישה למחיר מדיה קבוע למשך 3 שנים, שהן אורך החוזה, אך למרות זאת 8 משרדים הגישו את המסמכים הראשוניים - בהם גליקמן-נטלר-סמסונוב, ליאו ברנט, פובליסיס, LEAD, פוגל-אוגילבי, שטרית ודרורי-שלומי.
באוניברסיטה הפתוחה אישרו את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.