תקציב הפרסום של המותג בירה אלכסנדר יטופל במשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס - כך נודע ל"גלובס".
הבירה, שנחשבת למותג בוטיק, זכתה לאחרונה באחד הפרסים היוקרתיים בעולם הבירה בפסטיבל שנערך בגרמניה.
נראה כי במבשלות אלכסנדר השתכנעו כי יש לעשות פרסום ופעילויות שיווקיות פרסומיות נוספות כדי לקפוץ מדרגה, ולצורך זה בחרו להתקשר עם משרד פרסום.
משרד הפרסום ליאו ברנט נמנה עם קבוצת פובליסיס, שבה יורם באומן משמש כיו"ר. באומן הוא גם בעל מניות קטן במבשלת הבירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.