בית המשפט העליון דחה את בקשת משרד התחבורה לעיכוב ביצוע החלטתו של בית המשפט מחוזי בלוד, אשר קבע כי יש לאפשר שחרור רכבים של חברת בטר פלייס שחלפו מעל 12 חודשים ממועד ייצורם.
בית המשפט העליון קבע כי "לשאלת גורלם של כלי הרכב יש חשיבות קרדינלית לכל רוכש פוטנציאלי של החברה או של נכסיה. מטעם זה, איני רואה להיעתר לעמדת משרד התחבורה להשהות מתן החלטה זו עד למציאת רוכש לחברה".
בכך הכשיר למעשה בית המשפט את מכירת מלאי הרכבים החדשים של בטר פלייס, כולל אלה שגילם למעלה משנה.
הבוקר (ד') נודע כי חברת החשמל מתכוננת להפסיק את התמיכה בעמודי הטעינה החשמליים לבעלי מכוניות בטר פלייס שהתפרקה, עקב חובות גדולים הממשיכים להיערם.
"חברת החשמל עשתה כל שביכולתה על מנת להגיע להסדר תשלומים אל מול כלל הגורמים ובינהם גם הרוכשים השונים, אך עד כה לא קיבלה לידה את סכומי החוב שנצטברו ואף ממשיכים להצטבר", מסרה החברה.
לפיכך, חברת החשמל קוראת לבעלי רכבי בטר פלייס ליצור עימה קשר בהקדם עד ה-29 באוקטובר לשם רישום בעלי הרכבים החשמליים בבתים המשותפים כלקוחות חברת החשמל.
"חברת החשמל מבהירה כי תיאלץ לנתק מאספקת החשמל לקוחות אשר לא יצרו עימה קשר לכל המאוחר בתאריך זה - ללא הודעה נוספת", נאמר בהודעה שפרסמה הבוקר החברה. "לקוחות המעוניינים להמשיך ולצרוך חשמל מעמדות הטעינה, מוזמנים ליצור קשר עם מרכזי השירות 103 של החברה ברחבי הארץ ולהסדיר את רישום המונה על שמם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.