אחת הדרכים היעילות לבחון את מידת הפופולריות של מועדוני ספורט, או לפחות את ההשקעה שלהם בקשרים עם אוהדים - היא באמצעות הרשתות החברתיות.
ובכן, לפי דירוג הטוויטר המעודכן לשעות אחר הצהריים של ה-23 באוקטובר, קבוצת הכדורגל שלה כמות העוקבים הגדולה ביותר היא ברצלונה - 10.32 מיליון כאלו. היריבה הגדולה שלה בספרד, ריאל מדריד, קצת אחריה ברשימה - עם 9.18 מיליון אנשים שצופים באופן קבוע בציוצים שלה באתר המיקרו-בלוגינג.
גלטסראיי, שהוא מועדון הכדורגל האהוד ביותר בטורקיה, מדגיש את הכוח שלו גם כאן: 3.20 מיליון גולשים עוקבים אחרי הציוצים של "גלא" בטוויטר. ארסנל האנגלית במקום הרביעי עם 2.92 מיליון עוקבים, כמות דומה לזאת של שכנתה הלונדונית, צ'לסי.
את מקומות 6-9 ברשימה מאיישות פנרבחצ'ה (טורקיה), עם 2.46 מיליון עוקבים; ליברפול (אנגליה), 2.06; מילאן (איטליה), 1.53; מנצ'סטר סיטי (אנגליה), 1.25.
הפתעה מסוימת נרשמת במקום העשירי - מנצ'סטר יונייטד, אלופת אנגליה עם 1.22 מיליון עוקבים בלבד. זאת למרות ש"השדים האדומים" נחשבים לאחת מהקבוצות הכי אהודות בעולם. אבל יש לדירוג הנמוך שלהם הסבר פשוט: יונייטד פתחה חשבון טוויטר רשמי רק בחודש יולי השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.