כל 2,500 הספורטאים שישתתפו במשחקי החורף סוצ'י 2014 יזכו למתנה מפנקת במיוחד מסמסונג: סלולרי מהדגם החדיש גלאקסי 3 note. כך הודיעה החברה הדרום קוריאנית, שמשמשת כנותנת החסות הרשמית למשחקי החורף שייפתחו בסוצ'י ב-7 בפברואר ויימשכו עד 23 בפברואר.
לפי "פורבס", הרעיון השיווקי מאחורי המהלך הוא לאפשר לסמסונג לזכות בניראות גדולה של המוצר בעיקר בטקסי הפתיחה והסיום, אז נוהגים הספורטאים לצלם את החוויה באמצעות טלפונים סלולריים. שווי המתנה לכל ספורטאי מוערכת ב-900 דולר.
במהלך השנה האחרונה הוציאה סמסונג כ-10 מיליארד דולר על פרסום, שיווק וקידומי מכירות. אחת ההשקעות הבולטות שלה בתחום הספורט היא קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי - שמקבלת ממנה חסות ראשית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.