מגה ממשיכה בניסיונות שלה לשפר את ביצועי רשת השיווק, והיום (ב') היא הודיעה על מינויה של הילה גור לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה. כחלק מתהליך הטמעת האסטרטגיה החדשה של החברה והשינויים המבניים שחלו באחרונה ברשת, הוחלט להפריד את אגף השיווק מאגף הסחר כפי שהיה עד כה.
במסגרת תפקידה תהיה גור אחראית על כל מערך השיווק של הפורמטים השונים בחברה, וכן על יישום והטמעת האסטרטגיה השיווקית החדשה של מגה.
בשבוע שעבר הודיעה מגה כי במסגרת האסטרטגיה החדשה היא תוזיל כ-1,000 מוצרים בסניפי הרשת העירונית, מגה בעיר. ברשת מסרו אז כי המהלך נועד לצמצם את הפערים מול רשתות השיווק המוזלות, וכי מדובר במוצרים הנמכרים ביותר ברשת.
גור (43) היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים במימון מהמכללה למינהל ותואר שני במינהל עסקים בשיווק מהאוניברסיטה העברית. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת החטיבה של כל מותגי הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו, וקודם לכן שימשה כמנהלת שיווק בקוקה-קולה ישראל וכמנהלת שיווק בתנובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.