משרד הפרסום פוגל-אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של מותג הרכב קדילאק.
כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", חברת UMI ערכה מכרז על תקציב הפרסום של קדילאק, המטופל כיום במשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי. על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום y&r ישראל וכן דובצקי, שקיבל הזדמנות להתמודד על התקציב.
תקציב הפרסום של UMI הוא אחד הגדולים בשוק בתחום הרכב, אך חלקו של דובצקי בו קטן יחסית. בחלק הארי של התקציב מטפל משרד הפרסום ראובני-פרידן, שקיבל אותו לידיו לפני כשנה וחצי, אז הופקד בידיו המותג שברולט.
דובצקי מטפל כיום בתקציבי המותגים איסוזו וקדילאק, והוא אחראי על פרסומי הטרייד-אין והמוסכים. בעבר היה דובצקי המשרד המשמעותי בתקציב, אך עם השנים חל כרסום במעמדו - בתחילה על-ידי גלר-נסיס, שקיבל את המותג שברולט, ובהמשך על-ידי ראובני-פרידן.
לפוגל-אוגילבי יש ניסיון רב בטיפול בתקציבי רכב. המשרד טיפל במשך מספר שנים בתקציבי סובארו ובהמשך בתקציבי צ'מפיון מוטורס. עם זאת, בשנים האחרונות אין הוא מטפל בתקציב רכב כלשהו.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של קאדילק עמד ב-2012 על כ-2.4 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה הושקעו במותג כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.