רשת הטלוויזיה AMC מתרחבת ורוכשת את רשת Chellomedia האירופית תמורת כמיליארד דולר.
Chellomedia היא יחידת התוכן של חברת ליברטי גלובל, הנחשבת לחברת הכבלים הגדולה באירופה. החברה מפעילה 68 ערוצים ב-138 מדינות.
משמעות העסקה היא ש-AMC תוכל להפיץ את תכניה לכ-500 מיליון בתי-אב ברחבי העולם, וזאת לעומת 96 מיליון איש שאליהם הגיעה עד עתה. העסקה צפויה להיסגר סופית ברבעון הראשון של 2014.
AMC נחשבת לרשת המתפתחת ביותר בארה"ב ואחראית לסדרות הלהיט האחרונות בטלוויזיה, בהן "שובר שורות, "מד מן" ו"המתים המהלכים".
אנליסטים שהגיבו על העסקה אמרו, כי היא צפויה להעניק ל-AMC דריסת רגל באזורים שבהם התכנים שלה לא הופצו בצורה מסודרת, כמו למשל מזרח אירופה.
ברשת מתמודדים בימים אלה עם סיומן של הסדרות הבולטות ונערכים לקראת השקת סדרות נוספות במטרה לשחזר את ההצלחות האחרונות. בין היתר עולות לאוויר הסדרות "Low Winter sun" ,"Turn" ו-"Halt & Catch Fire".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.