אבי כץ, היזם והבעלים של רשת קופיקס, נבחר לאיש השיווק לחודש אוקטובר 2013.
באיגוד השיווק מציינים כי האפקט של פתיחת הרשת החדשה והסיקור התקשורתי חסר התקדים שלו זכתה הובילו את הבחירה.
ועדת השיווק באיגוד מסרה כי "המהפך שיצר כץ גרם לשינוי בשוק רשתות בתי-הקפה ועורר גל תגובות ואהדה ציבורית ותקשורתית שלא ניתן היה להתעלם ממנו. באמצעות שיווק חכם, שקול ובנוי היטב, התאפשר המהלך העסקי שנקרא קופיקס, אשר ביכולתו להיטיב עם הצרכן הישראלי".
כץ היה ממקימי רשתות "הכול בדולר", "ששת" "כפר השעשועים" ו"ד"ר בייבי", והוא המייסד של קרן הגשמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.